Şəxsi İnkişaf

Bu altı sualın cavabını doğru bilən milyarder ola bilər

XXI əsr sadəliklərlə doldudur, lakin ağıllı biznes ideyalarını tətbiq edən sahibkarlar milyarder ola bildi. Yaxşı, əgər bu asandırsa, niyə hər bir sahibkar milyonçu ola bilmir? Yaxşı olanları pis olanlardan ayıran nədir?

Uğurlu şirkətlərın yüksək motivasiya ifadələri ilə başlaması bir mifdir. Bu o deməkdir ki, biznesmenlər hər hansı bir iş görərkən çox böyük hədəflərlə başlamalıdırlar. Mercedes-in marka səfiri, marketinq və sahibkarlıq üzrə 13 kitab yazarı olan, Linkedin Influencer Guy Kawasaki’ye görə milyonluq şirkətlər sadə suallara cavab verərək başlamışlar.

1. Sonra nə baş verəcək?

Adrian Slywotzskynin Art of Probability əsərindən ilham alınaraq yaranan bu sual, hər hansı bir fəaliyyəti təxmin edərkən nəticəsi ilə maraqlanmaq daha düzgündür.

Məsələn , hər kəs kameralı və internetə çıxışı mümkün olan telefona sahib olacaq. Bəs sonra nə baş verəcək? Şəkil çəkib paylaşa biləcəklər, sonra nə baş verəcək? İnsanlara şəkilləri yükləmələri üçün, başqalarının bəyənmələrini və rəy bildirmələrini göstərən bir tətbiq proqramı yarada bilərik.  Və nəticədə, instagram yaranır.

 2. Bu qəribə deyil mi?

Bu metod intellektual maraq və kəşf etmə gücünə əsaslanır. Spencer Silver şirkəti  yapışdırıcı istehsal etməyə çalışırdı ancaq kağızları bir arada tutan bir maddə yaradır və bu qəribəlik post-it-notes’a yol açdı.

Woman Pointing on Sticky Note on a Wall

Ray Kroc, bir restoran üçün aparat təchizini təmin edən satıcıydı. Restoran ona maraqlı gəldiyindən  onu ziyarət etdi və bu uğur ona təsir elədi. Restorana bənzər restoranlar yaratma fikrini Dick və Mac McDonalda göstərdi və beynəlxalq milyardlar qazanan bir bazar başlatdı.

3. Daha yaxşısını etməyin bir yolu varmı?

Əgər mövcud texnologiya sizi qane etmirsə, bu sual meydana gələcəkdir.  Ferdinand Porsche bir dəfəsində “Başlanğıcda ətrafıma baxdım və xəyallarımın avtomobilini tapa bilmədim və özüm yenisini etməyə qərar verdim” (Forbes FYI Winter 2003) söyləmişdir.

Steve Wozniak, Apple-ı qurdu. Çünki kompüterlərə, hökümət, universitet və ya da böyük şirkət üçün çalışmaq məcburiyyətində qalmaqdan daha çox,  yaxşı bir internetə çıxış imkanı olması lazımlı idi.

Larry Page və Sergey Brin, gələn nəticələri ölçmənin axtarış nəticələri ilə əlaqələndirməyin daha yaxşı bir yolu olduğunu düşünürdü deyə Google-ı yaratdı.

4. Şirkətimiz bunu niyə edir?

Bu vəziyyətdə, mövcud işəgötürənlə qarşılaşdığınız xəyal qırıqlığının hərəkətverici qüvvəsi var. Bazardakı müştərilər və onların ehtiyacları ilə tanışsınız. İdarə heyətinizə müştərilərin ehtiyaclarına uyğun yeni bir məhsul yaratması lazım olduğunu söyləyirsiniz, ancaq rəhbərlik sizə qulaq asmır. Nəhayət, özünüz bunu edirsiniz.

5. Bu mümkündürsə, niyə bu məhsulu yaratmırıq?

Black Motorola Android Smartphone

Misal olaraq, 1970-ci ildə daşına bilən bir telefon, Motorollanın kəşf edildiyi dövrlərdə çox insan tərəfindən başa düşülmürdü. O zamanlar telefonlar, insanlarla deyil, yerlərlə əlaqələndirilirdi. Bununla birlikdə, Martin Cooper və Motorolladakı mühəndislər məhsulu inkişaf etdirmiş və geriyə qalan ancaq tarix olmuşdur.

Kimsənin sizə “bu məshul alınacaq” fikrinizin işə yaramayacağını söyləməsinə icazə verməyin.

6. Bazar liderinin əz zəif nöqtəsi nədir?

Üç metod sizi lider edə bilər. Birincisi liderin sabit bir lider tərzini seçməsidir. Məsələn, IBM  kompüterləri filialları vasitəsi ilə satmağa çalışdı, Dell isə birbaşa satış həyata keçirdi və bazarı tutdu.

İkincisi liderin müştəriləri məmnun deyilsə, Məsələn, Blockbuster mağazalarına getmə və təhvil vermə məsələsindəki çətinlik Netflixin qapısını açdı.

Üçüncüsü, bazar lideri mövcud liderliyinin dadını çıxardırsa və yenilikləri dayandırırsa. Microsoft Office Google Docsdan qorxudan şey budur. “Pul hardadır”  bu suallardan biri deyil. Lakin böyük şirkətlərin ortaya çıxması, dünyanı dəyişdirən sadə suallara cavab tapmaqla oldu, zəngin olmaq istədiyi ilə deyil.

Şərh yaz

Leave a Reply

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Başa